Min *lille* prins*er stor* Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Er så usikker på dette, men sambo tror det går helt fint. Er det jeg som er i overkant hønemor????
It's all about me Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Så lenge h*n har det varmt og tørt må da det være helt supert. Hadde ikke nølt engang.
Fluffymum Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 vi brukte saueskinn, voksipose og ulltøy, gikk helt fint! Koselig m telt!
sydilla Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 går knall fint. Vi var på tur forrige helg med mini på 4,5 mnd. Da nr. 2 var 11 mnd var vi på telttur ei uke :-) brukte skinnposen og hadde på ullundertøy + en ulldress utenpå. da gjør det ikke noe om de roter seg litt ut av posen :-) Husk lue!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 er vel i overkant hønemor jeg da;) takk for svar! alt ulltøyet fra i vinter passer jo enda også
Mom2Two Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 De aller fleste lar jo ungen sove ute i vogn også,så hvorfor skulle det være verre med telt? Tut og kjør.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Jeg og ei venninne var på telttur for ett år siden på denne tida med 4 unger. To på 2,5 år, en på 4 mnd`er og en på 8mnd`er. Vi storkosa oss =) Bare litt kjipt når vi våkna på mårran, for da var pressenninga blåst av og det var endel vått inne i teltet, hehe!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2008 Ja men da høres det ut som det blir telttur på guttaboy's mens mamma er på jobb... *hulk* hvordan skal gutta klare seg uten meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå