Gå til innhold

ET ENKELT SPM:)

Mammaen til Lillegutt+maijente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blødde du eller blødde du ikke da du skulle hatt mens når du var gravid?

Synes jeg ofte leser om folk her som har hatt mensblødning (noe mindre enn vanlig), men allikevel vært gravide. Men hvor vanlig er det egentlig?

Jeg har ikke blødd de to gangene jeg har vært gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er mitt andre svangerskap.jeg har ikke blødd i noen av dem.hadde jeg fått "mensen" så trur jeg ikke at jeg hadde funnet ut at jeg var gravid før lengt ut i svangerskapene =) men har hørt at d er veldig normalt å blø litt i starten.ei veninne av meg hadde "mensen" i 3 mnd med begge sine unger

Skrevet

Jeg blødde, men det var så annerledes enn en vanlig menstruasjon (uten at jeg klarer å sette fingern på hva det var..), så ble mistenksom. Gikk på p-piller, så vet ikke om det har noe med saken å gjøre :-S

Skrevet

Sist blødde jeg til "menstid" de 4-5 første mnd (ikke mye da men) denne gangen har jeg ikke blødd en dråpe :)

Skrevet

jeg har ikke blødd noe hittil.. 9+4

Skrevet

Blødde første gang til mens-tid, men bare litt, så jeg tok en test etter et par dager. Hadde litt småblødninger de første mnd, men denne gangen har jeg ikke blødd noen ting...

Skrevet

Blødd i 1 av 3 svangerskap FIkk en rar mens, lå på sykehus og hele meg var rar så ejg tenkte ikke mer på det. Dette svangerskapet ble det mye blødninger og det endte galt

De to neste har vært uten blod

Skrevet

Blødde minimalt når jeg skulle ha mens..Var like lite som en 50-øring i trusa mi...:P

Skrevet

Dette er mitt tredje svangerskap, og blødde ingenting noengang med de to andre. Denne gangen fikk jeg mensen til vanlig tid, men etter 3 timer stoppet det opp. Det har jo aldri skjedd før så jeg tok en test for morro skyld, og jaggu var den ikke positiv :D har hatt småblødninger 3 ganger frem til uke 8, men ingenting etter det. Er nå i uke 16, og har hørt hjertelyden flere ganger :D

Skrevet

Jeg er straks 36 uker på vei med min første, og jeg har ikke blødd en dråpe siden dagen etter at jeg tok min siste p-pille, så nei, jeg blødde ikke. GRUER meg til å se blod igjen :-)

Skrevet

Første gangen jeg var gravid blødde jeg til menstid de første 2 månedene, men det var annerledes enn vanlig så tok en test og den var positiv! Nå 2. gangen blødde jeg de første 3 månedene, men helt utenom menstiden. Blødde oftere, men like mye som mens. En venninnne overtalte meg til å ta en test, og jammen meg var den positiv og. Fikk time til ultralyd og der var det liv! Nå er jeg 36 uker på vei og svangerskapet har forløpt normalt uten blødninger etter de første 12 ukene.

Skrevet

Jeg blødde på 2 av mine 3 svangerskap og det tok derfor litt lengre tid før jeg fant ut at jeg var gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...