Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart jeg unner sambo en kveld ute på byen... vi venter vårt første og han sier han vil drikke litt nå og heller ta det litt med ro når den lille kommer...

det har forsåvidt vært greit gjennom hele svangerskapet at han har drekki, bare litt sure miner som ``idag og?``

men idag, jeg vet ikke hva som skjer med meg...

med en gang han gikk ut døra satte jeg i å grine...

jeg hadde sagt til han at syns det passer litt dårlig idag siden vi skal bort i mårra formiddag...

jeg bare måtte slippe ut tårene, hvorfor vet jeg ikke, for jeg unner han jo å drikke og kose seg...

noen fler?

hormoner?

Var godt å få det ut:) huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min var ute hver helg i 6 mnd, trodde jeg skulle skyte han på slutten (en smule overdrivelse) var fryktelig forbanna.

Og jeg freste hver gang han dro ut. Kjempe hyggelig var jeg nok, men syntes han fortjente det.

Kjenner jeg blir irritert av å tenke på det enda.

grr

Skrevet

Jada, hadde det slik jeg også...

Nå er jeg gravid igjen og enda hardere rammet....

Det må være det verste med å være gravid - det å bli så hormonell at man knapt kjenner seg selv eller andre igjen.. :P

Skrevet

:) ja det er godt å høre at jeg ikke er alene...

han sier bare``ja jeg får nyte det mens jeg kan``, så sier jeg ``det fikk ikke jeg gjort! `` Var ikke planlagt, men velkommen for det:)

Fikk spist litt og funnet noe snop så gikk det over:)

Men men , det er vel disse hormonene våre.. hehe

Skrevet

Hoho! Min er ALDRI ute, han. Kjenner det irriterer meg litt, for jeg synes han kan gå ut og ha det morro mens han kan :P Kan du ikke bli med ham hvis dere ikke har barn fra før? Hvis dere har det så har han jo ingenting ute hver helg å gjøre uansett ;) Sånn ellers er hormoner kjempekoselige når man er med sønnen sin på siste skoledag før vi flytter i sommer og han må bytte skole. Griner ikke for ingenting om dagen, nei! *snufs*

Skrevet

Kjenner meg godt igjen, er ikke mer enn 4 månder på vei å allerede dritt lei av drikking, det er klart han skal få kose seg i helga, men hvorfor absulut kose seg med noe som ødelegger min helg...

Jeg har satt ned konsekvenser dersom han ikke sjerper seg, drikker han mer nå så kan han bare glemme å være med på ultralyd, vet det er stygt gjort.. Men det han gjør er like stygt..

Bjunner å føle meg lurt, den lille som vi gledet oss så over til å få, har nå godt over til at når jeg tenker på babyen i magen, så er det et symbol på hvor mye han har såret meg(barnefar),svik,løgn å tårer...

Har ødelagt ganske mye av min glede over graviditeten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...