Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har tenkt litt på å starte for meg selv. Det jeg vil gjøre er å ta helgevask i privathus, pluss å ta forefallende hagearbeid om sommeren, f eks passe hagen/plantene og slå plenen/klippe hekken om sommeren(sånn ferietid eller ellers). Tror dere dette kan være liv laga? Og hva er passelig timesbetaling for slikt arbeid? Hva ville dere betalt? Jeg har gode referanser, så "ryktet" er bra;) Navnet(mitt etternavn) er også et som blir lett gjenkjent som velrenomert..... Jeg orker nemlig ikke tanken på 9-16-jobb.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå