Gå til innhold

Å starte bedrift for seg selv.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt litt på å starte for meg selv. Det jeg vil gjøre er å ta helgevask i privathus, pluss å ta forefallende hagearbeid om sommeren, f eks passe hagen/plantene og slå plenen/klippe hekken om sommeren(sånn ferietid eller ellers).

 

Tror dere dette kan være liv laga? Og hva er passelig timesbetaling for slikt arbeid? Hva ville dere betalt?

 

Jeg har gode referanser, så "ryktet" er bra;) Navnet(mitt etternavn) er også et som blir lett gjenkjent som velrenomert.....

 

Jeg orker nemlig ikke tanken på 9-16-jobb.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som ser lille meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...