Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Vet ikke hvor jeg skal begynne,men jeg har et alvorlig problem. Har hele livet vært relativt populær. Søt å se på, smart og omgjengelig. Har alltid hatt kjærester og har aldri hatt problemer med å få oppmerksomhet fra hverken gutter eller jenter. Problemet mitt er at jeg alltid må lage så mye drama!! Klarer ikke å være sammen med en gutt om forholdet er rolig og stabilt. Må feks være sammen med en som er veldig sjalu, også putter jeg dem i situasjoner som gjør slik at de reagerer. Er avhengig av bekreftelse og oppmerksomhet! Jeg dumper de bare for å få bekreftelse på at de blir lei seg, men så kan jeg bli sammen med dem igjen!! Ser jo selv at jeg leker med andre sine følelser men jeg klarer ikke slutte! Hva må til????
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Du må bli dumpet til fordel for en annen jente som faktisk er styggere enn deg.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Tror du må få profesjonell hjelp (ikke vondt ment). Tror det kan hjelpe å få vite grunne til hvorfor du har slik oppførsel, hvorfor du har behov for mye oppmerksomhet osv. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Så lenge du er fullt klar over problemet, så er faktisk den eneste løsningen at du må ta deg selv i nakken og SKJERPE DEG! Dette bunner i utrolig dårlig selvbilde, og selv om du alltid har vært populær så trenger ikke det bety at du har god selvtillitt. Du skaper denne dramatikken fordi du trenger bekreftelse på at du er elsket, og du dumper gutta for at de skal bli lei seg, sier du. Dette er mangel på empati, og må tas på alvor. Oppsøk hjelp, så får du sortert tankene dine. Dette er uakseptabel oppførsel og må kveles ved rota..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Ja, jeg har hørt at det ofte bunner i dårlig selvtilit,men jeg har faktisk ikke det! Jeg VET jeg er søt, VET jeg er smart, VET jeg er godt likt osv. Er rett og slett veldig fornøyd med meg selv! Men ikke innbilsk, hever meg ikke over andre! HI
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Når skal folk skjønne at selvbilde og selvtillit er to helt forskjellige ting...?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 kjære HI. du har nok dårlig selvtilitt, ettersom du må ha bekreftelse på at folk liker deg, ved å se at de blir såret når du dumper de. Du søker bekreftelse på det bildet du har av deg selv (selvbilde), siden selvtilitten din er dårlig, altså du tviler ubevisst på det bildet du har av deg selv (siden du har dårlig selvtilitt). Du har dårlig selvtilitt, og lar det gå utover andres følelser. Du burde få profesjonell hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå