Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Gubben er borte og jeg er sååå nøden! Har ikke hatt sex på 2 mnd eller no.... (Gubben er snerpete for tida, så hadde vel ikke hjulpet om han var hjemme heller). Kåt, kåt kåt!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Kjenner til det problemet der. Hadde ikke sex på 7mnd her vi. Så godt jeg har diverse i nattbordet. Hihi.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Har ungen på samma rom enda (har bare et soverom foreløpig), og det tar jo knekken på alt sexliv. Ikke kan jeg sette igang min bråkete vibrator heller hehe. Så blir vel en stille utløsning med fingra etterpå da! Som vanlig...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Da tror jeg at jeg hadde hatt sex og kost på stua eller badet istenen
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Joda, hender jo det og da... sånn en gang annenhver mnd når gubben gidder.... Muff.. HI
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Godt å høre at det ikke bare her det er jeg som har mest lyst. Hihihi. Man hører jo somregel at det er vi damene som ALDRI har lyst.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Har lyst nesten hele tida jeg... Lyst på en unge til og, men klarer jo ikke lage den alene... Kanskje jeg må høre med postmannen haha HI.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Haha. Kanskje ikke han har lyst på et barn til? Kanskje derfor han ikke orker sex? Ja særlig hvis "postmannen" er en dame også da. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå