cherry coke Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Uffameg, skulle tro det var vestlands høst ute...Skikkelig surt. Men koselig innevær iallefall=) Hvordan er været der dere bor? Og kommer sommeren snart, eller?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 helt blå himmel med noen godværsskyer, men det er jaggu kaldt både ute og inne her. nej, sommern er over...
cherry coke Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Synd! Har jo fått meg den lekreste sommekjolen....har lyst å vise meg frem!!=) Satser på at godværet kommer om ikke så alt for lenge:)
hit og dit Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Her er det sol og varmt. No i kveld er det 23 grader ute. Men tilgjengjeld så har eg ingen fin sommerkjole å vise fram. Berre fine blå poser under augene, og eksamensleseklær som er meir komfortable enn pene.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Her har det høljet i mange dager. Og i dag blåste det opp i tillegg, så det blir innehelg på oss.
ifie Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Vi har hatt fint vær helt til kjæresten - for 1 min. siden - sa "Oi, det regner!" Og jaggu! Det pøser ned! Men...nå ga det seg vist.. Skikkelig sommerregn God temp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå