Gå til innhold

Sitter og passer på min stup fulle samboer........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, kjempe moro å sitte og passe på min ekstremt fulle mann som har drukket så aaaaaaaltfor mye! Er på vår årlige midtsommerfeiring i sverige og noen av gutta fant ut at det var en kjeeeempe morsom ide å sjenke han veldig full siden han skal bli pappa snart!!!!

Har byttet ut 5 bötter og kledd av han og passer på at han ligger på siden....... forbanna mannfolk! han er så lei seg, ber om unnskyldning mellom bölgene, hahahahaha. har sagt i en koselig og rolig stemme at han kan bare slappe av, han skal få betale for dette, ikke noen fare.....

så nå sitter jeg og pönsker ut straff.

tror jeg skal kreve en tur på spa. Det hadde värt skikkelig deilig med litt massage og fotpleie samt manikyr og pedikyr.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff... føler virkelig med deg samtidlig som jeg ler kraftig her... sorry det !!!

Syns den straffen høres kjempe bra ut. Du får få kameratene hans til å være med å betale de også siden de sjenket han så full.. hehe :P

Høres ut som du har en kjedelig og lang kveld/natt foran deg !!

Lykke til ihvertfall.. !!

Skrevet

Høres ut som du klarer å dra noe godt ut av situasjonen....Litt massasje og manikyr er vel ikke å forakte.... kjedelig for han å bli så full da.. men det blir nok lenge til neste gang da----

Lykke til...

Skrevet

:-) Synes det høres ut som en veldig bra kompensjasjon, og du får ta en kronerulling blant kompisene hans ja! Samboeren din får sin straff i morgen. Sørg for å ikke ha cola i huset når han våkner :-)

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Jeg synes du er kjempeflink som ikke blir sutrete kjerring :)

Det er så lett å ta den rollen i en sådan situasjon, men du vinner jo definitivt mest på å gjøre det slik du gjør. Flinking!

Hvis du hadde kjeftet og smellt, ville han tenkt at det var tilpass til deg. Nå føler han seg bare dum, og i morgen vet han ikke hva godt han kan gjøre for deg.

La ham betale både i morgen og så lenge du kan nyte godt av hendelsen :)

Og jeg stemmer også for kronerulling blandt kompisene hans :D

Skrevet

Hahaha, uff... Husker sist min var så full (han kaster heldigvis ikke opp, dog), jeg var ikke med ham ut (var vel når jeg var 12-13 uker på vei og fortsatt sleit med kvalme), så på tross av at jeg ringte ham flere ganger for å minne ham på nattbussen hjem greide han å miste den fordi han glemte av lommeboka si der han var på fest og måtte gå tilbake... Fikk til slutt ei venninne til å kjøre ham hjem, og jeg var max innstilt på å være sur og grinete når han kom hjem... men hvem kan vel være sinna når pjusken kommer hjem og ser ut som om han har kjørt over katten min og ber om tilgivelse tusen ganger mens han ikke engang tør å se meg i øynene... Dakar liten.

Men han har slett ikke fått glemme det da - jeg ser meg fortsatt nødt til å terge ham litt for det innimellom :P

Synes spa er en perfekt belønning for deg som må ta vare på ham, jeg! Og la'n for all del ikke slippe unna med å være fyllesyk i morra, for det kan han helt og holdent takke seg selv :)

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Jeg spør av ren nysgjerrighet:

Hvordan har det gått i dag?

Skrevet

dytter litt på denne.... nysgjerrig jeg !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...