Gå til innhold

weee! ida maria på vglista!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

første bra som har vært!!!

 

i'm in looooove!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er bare FANTASTISK!!!!!!!

 

Skiva hennes går nonstop her hjemme for tia... hehe..

 

Nå venter jeg bare på Kaizers så skal jeg legge meg:)

 

Skrevet

Ja, hun var den beste ikveld. Men sååå bra var det ikke=) Men hvorfor i alle dager MÅ de dra frem kun de norske hiphop/rap artistene? Det er så dårlig og utstråler wannabe pimps....Argh irriterende.

Skrevet

jaaah! *klappe for ida maria* den går i bilen hele tiden her!

 

louuuiiiiiiiii synger lille på 4 år! *ler*

Skrevet

well, bra eller ikke bra. hun er rå, og fantastisk på scenen og på cd'n! :D

 

dessute er hun såå fin! haha

Skrevet

hehehe..

 

min på to går å vræler STEEELLAAAAAAA!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...