(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 første bra som har vært!!! i'm in looooove!
*ale* Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Hun er bare FANTASTISK!!!!!!! Skiva hennes går nonstop her hjemme for tia... hehe.. Nå venter jeg bare på Kaizers så skal jeg legge meg:)
cherry coke Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Ja, hun var den beste ikveld. Men sååå bra var det ikke=) Men hvorfor i alle dager MÅ de dra frem kun de norske hiphop/rap artistene? Det er så dårlig og utstråler wannabe pimps....Argh irriterende.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 jaaah! *klappe for ida maria* den går i bilen hele tiden her! louuuiiiiiiiii synger lille på 4 år! *ler*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 well, bra eller ikke bra. hun er rå, og fantastisk på scenen og på cd'n! dessute er hun såå fin! haha
*ale* Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 hehehe.. min på to går å vræler STEEELLAAAAAAA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå