Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker fra forrige gang jeg var gravid at jeg var veldig rastløs dagen før jeg fødte. Var i selskap, men klarte ikke sitte stille på stolen lenge av gangen, måtte opp å traske rundt hele tiden. Visste jo ikke da at jeg skulle føde neste dag, men vil kansje være litt obs på det denne gangen. Flere som haddd det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det sånn hver dag:)

Har så vidt sett på tv i juni jeg:) bare flyr rundt å pusler med noe.. hehe.. var kanskje ikke til noe hjelp men:)

Skrevet

Ingen erfaring med fødsel selv, men det er jo et av de sikreste tegnene på forestående fødsel hos veldig mange dyreslag - så hvorfor skal vi være annerledes?

Skrevet

Oi, er det virkelig et tegn? Jeg har den siste uken begynnt å føle meg unormalt rastløs, det føles ut som jeg skal gå på veggen. Og jeg pleier ikke å være slik. I tillegg murrer det både foran og bak...;-)

Hjelpemeg, så spennende og skummelt dette er...

Skrevet

Oi, er det sant? Jeg har blitt skikkelig rastløs de siste dagene, rydder og ordner noe hele tiden. Vasker opp når det bare er tre fat og to glass, eller rydder vekk avisen med en gang den er lest... Ikke helt likt meg, så jeg kan jo håpe at noe skjer.... Men jeg har da egentlig fire uker igjen til termin, så jeg tviler litt. Men har en del kynnere også.... Hm.... Jaja, vi får se hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...