Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Er det flere som har det slik som meg: Vondt i fingre og inni hendene ("baksiden" av knokene... den "puta" som er rett under fingrene) og under føttene? Gjør bare mer vondt for hver dag. Klarer snart ikke bære poser osv, og slett ikke skru av og på korker osv.... Trodde det kanskje kom av at jeg har vasket huset, men det blir jo bare værre.... Litt hoven er jeg også blitt.... Hva hjelper i såfall? Er forresten 37 uker nå.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Sist jeg var gravid fikk jeg carpal tunell syndrom på begge henndene. Det begynte fra ca uke 30, forferdelig vondt og hovent og jeg klarte ikke å gjøre noe men tvang meg til det. Det kom av vann i kroppen og hendene men heldigvis slap jeg å operere det selv om de sa at jeg måtte det, trøst deg med at alt snart er over og alle plagene forsvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå