Madamina Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Har dere det? Sånn var det sist også. Masse små dunhår som står rett ut over hele magen. Kanskje fordi huden begynner å strekke slitt og hårene ikke ligger lenger
<3tobarnsmor<3 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 hehe samme "problemet" her, ser helt sykt ut i lyset. ser ut som magen er dekt av hår. Men heldighvis så er det lyse hår, har hørt om de som får svarte...det må være mye mye verre...
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 hahhaha.. jeg har også fått det hehe.. erter bf for at han er sammen med ei hårete dame hehehe..
Rascal_4.11<3 Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Melder meg inn her, blirr reine bombibjørnen, uff Er heldigvis lyst så syns ikke så godt, hadde vært værre med ett helt mørkt pelslag Føler meg som ett lite one-womans freak show til tider med så mye rart som skjer med kroppen omdagen, sambo syns heldigvis det er artig da...hehe
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 mæ åsså, men d e blonde hår da :-P men ser helt sjukt ut i rette lyse altså :-P Bf sir æ ligne en wooki åsså lage han sånn "grååååmm" lyd, hehe :-) Vente vi alle gutt eller? kanskje d har nåt me d å gjøre? :-)
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 hmmm.. kansje det.. føler på meg at det blir en gutt, men jeg drømmer masse om at jeg holder en jentebaby. har vel kansje ikke noe å si..
Hikken Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Bare titter inn fra 3. tri, har også fått et lekkert dunlag på hele magen (sambo synes det er kjempemoro å lugge meg på magen..!) og jeg venter jente :-)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Hehe, jeg har også fått masse hår på magen... Heldigvis er de lyse og relativt korte, men de står rett ut! Uff... Men de skal vistnok bli borte igjen etter fødsel, *krysser fingrene* Og tror ikke det har noe med gutt å gjøre, for inne i magen min er ei lita jente:)
Lady`83 Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Jeg venter en gutt og har fått "veiviser" og kviser i ansiktet;( Håper det går tilbake etter fødsel;)
liberomage Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 herregud, ja den magen min er stapp amed hår... nesten flaut... sier det blir en gutt jeg:P hehe.. siden jeg har så ekstremt mye hår... kan si det sånn att jeg går ikke og viser fram magen min til alle og en vær:p holder med att samboer får se:p... hehe...
Milla med spettn :) Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 hår ja, hehe huff. jeg kan føye meg inn på listen her. og mange av dere er HELDIGE for jeg har masse hår på magen og de er helt sorte og lange. jeg kan virkelig ikke vise meg i bikini i sommer. den stripen som gutta bruker å ha fra navnlen og ned, vel den har jeg også for å si det sånn, og den er like tydelig som sambo sin. e får helt vondt. jordmor forsøkte å trøste med å si at de vil forsvinne ette fødselen, og det håper jeg, ellers blir det usannslynli dyrt for meg med hårfjerning. det er mørke hår over hele magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå