sydilla Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har heldigvis fått nye helsesøster fordi jeg krangla meg til å blir med i en barselgruppe. Dro ned dit i går etter en uke med rævva søvn, ungen har spist minimum 2hver time HELE døgnet i det siste (4,5 mnd) og et hvert fornuftig menneske ville jo begynt med grøt da... Men jeg har vært så føkka opp i hodet av legene, og forrige HS, som har mast på at jeg ABSOLUTT bør fullamme i 6 mnd siden de andre ungene har astma at jeg ikke er turt annet! Så kommer jeg ned. Hun veier han, måler han, sier at vekta ser fin ut, han har falt noen kurver (han har bare lagt på seg 50 gr. i uka siste mnd. men er likevel 7550 gr) men det er ikke så viktig. Men siden jeg ikke sover så "syns jeg du skal begynne med grøt, jeg. Man skal ikke ha det sånn!!!". Jeg begynte å grine jeg, hadde forventa å få meg en lekse om at jeg måtte amme enda oftere for å få opp produksjonen igjen...
2hærligegutter Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Så fint da. Deilig å ha en hs som ser hele bildet, ikke bare amme,amme,amme. Det er faktisk noen barn som trenger litt mer enn bare mm, selv om de bare er 4 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå