Oi ..! Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Da er det i hver fall 100% sikkert at jeg hadde eggløsning mens vi var på bryllupsreise for et par uker tilbake! Ju-hu! Da skal Benjamin forhåpentligvis bli storebror i mars Men - jeg skal ikke si noe til mannen min før på onsdag. Jeg ga ham Formel 1-kjøring på Anderstorp i morgengave, og det skjer på tirsdag. Kjenner ham så godt at dersom han får vite at han skal bli tobarnspappa, vil han dempe kjøringen sin og dermed ikke få full uttelling av opplevelsen. Venter til vi spiser lunsj på Liseberg dagen etter, jeg. Eller ... Noen som har forslag?
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer så masse. Hva med å få laget en "premie" , pokal, diplom eller noe sånt som du gir han når han har kjørt over målstreken?
:*lillefru*:har født*: Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Gratulerer så masse med graviditeten, masse lykke til i svangerskapet ) Diplom med verdens best Formel 1 kjørings 2barnspappa ) T-skjorte med pappaen vår kjørte Formel 1 Lykke til
Oi ..! Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 Til Nina38 og Lillefru: TUSEN TAKK! At jeg ikke tenkte på det selv?! Det er jo det jeg bør gjøre! Men ... Jeg har liksom lyst til å vente med å fortelle ham det til onsdagen. Han skal kjøre F-1 på tirsdag,og da synes jeg at hele den dagen skal være *hans* dag. Han kommer jo til å være rimelig høyt oppe fra vi starter fra Oslo ved lunsjtider på mandag til flere timer etter at han er ferdig å kjøre. Jeg vil at han skal få lov til å nyte den ene opplevelsen fullt ut hele tirsdagen, bare kose seg med det han har opplevd. Ønsker ikke at min nyhet skal overskygge gleden og bearbeidingen hans av F-1-kjøringen. Han kommer til å føle seg så himla *konge* og ikke minst *mann* den tirsdagen, og det skal han få lov til, uten å bli dønn overveldet av at han fyrte med krutt på bryllupsreisen også. Blir det litt rart kanskje, å overrekke pokal og diplom (diplom får han uansett av arrangøren etter kjøringen på tirsdagen) dagen etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå