Cybele Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Det tar helt av med utflod her i gården. Sluttet på pillen i begynnelsen av mars, fikk normal (31 dagers) syklus med én gang. Men forrige mens var ventet 27.mai, og den kom aldri. Ikke var jeg gravid heller. Tror jeg fikk el i forrige uke, masse slim og utflod, murring og bobling i magen. Murringene ble ikke borte etter el borte, men det kan jo være at jeg spiser for mange epler og stresser for mye elelr noe, hehe. utfloden fortsetter. Blir normalt helt tørr etter el. Har ingen graviditetssymptomer som ømme bryster, murringen eller slikt. Noen som har opplevd det samme?Om jeg er riktig uheldig er det bare at syklusen har tatt helt av og er på bærtur:( Er skikkelig kåt og våt hele dagene, rare greier, hehe. Anyone?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Hei! Jeg har vel egentlig ikke noe godt svar, men det er ganske likt mine symtomer. Hadde mensen sist i mars, og etter det har den vært helt tullete! Haha, det var et veldig teit "svar", men jeg håper i allefall det ordner seg for deg!
Cybele Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 hehe, det verste er at svaret hjalp skikkelig! Hehe, er helt lost vi prøvere. Etter at mensen uteble har jeg forresten slutta med prøvegreiene. Lever som normalt, har sex når vi har lyst og håper mensen melder sin ankomst om noen uker. akk! hadde du normal syklus før mensen klikka? sukk. mye utflod du også altså? håper det er litt bra iallefall. Føler meg som en trettenåring, som venter på mensen for første gang fordi hun har sett utflod i trusa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå