Gå til innhold

Bilferieforslag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt oss på en liten bilferie i sommer, og lurer på om noen har noen tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jo ann på hvor du bor henst i landet, men jeg ville annbefalt bilferie nord over, lofoten er utrolig!! midmattsol osv. ellers er sogn og fjordane utroli vakker, men litt dårlige veieer og kanskje litt kjedlig for små barn....... i lillehammer området er jo det mye man kan stikke innom å finne på som gleder både store og små....

Skrevet

Hvis dere skal til utlandet er Frankrike et helt fantastisk land å kjøre gjennom, perfekt for bilferien. (Irland også forsåvidt).

I Norge er som nevnt oppover nordnorge og Lofoten veldig flott. Sørlandet også egentlig, bare på en mer sommerkoselig måte.

Skrevet

Vi bor på Vestlandet:)

Vil gjerne ha en sommerlig feriefølelse..Er uten barn,bare oss to:)

Skrevet

dytter denne jeg.. trenger noen forslag selv:)

Skrevet

Tror Vestlandet er et av stedene man kan bo og bo lengst unna det meste.he he..Er kjempefint på sommeren,men langt unna forhøyelsesparker,Sørlandet,Danmark,Sverige...

Var på Alexandra i Loen for en tid tilbake,og der var det nydelig å være..Men om man skal være litt lenger enn ei helg,så blir det litt dyrt også.

Skrevet

Tja, kommer an på hvor på Vestlandet du bor, og hvor langt du vil kjøre. Når du sier bilferie så antar jeg dere har tenkt å reise et stykke, og har litt tid.

Syd for Bergen ville jeg kjørt sydover til Mandal, nord for Bergen kanskje kysten til Trondheim (via Ålesund/Molde).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...