Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Har tenkt oss på en liten bilferie i sommer, og lurer på om noen har noen tips å komme med?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 kommer jo ann på hvor du bor henst i landet, men jeg ville annbefalt bilferie nord over, lofoten er utrolig!! midmattsol osv. ellers er sogn og fjordane utroli vakker, men litt dårlige veieer og kanskje litt kjedlig for små barn....... i lillehammer området er jo det mye man kan stikke innom å finne på som gleder både store og små....
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hvis dere skal til utlandet er Frankrike et helt fantastisk land å kjøre gjennom, perfekt for bilferien. (Irland også forsåvidt). I Norge er som nevnt oppover nordnorge og Lofoten veldig flott. Sørlandet også egentlig, bare på en mer sommerkoselig måte.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Vi bor på Vestlandet:) Vil gjerne ha en sommerlig feriefølelse..Er uten barn,bare oss to:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 dytter denne jeg.. trenger noen forslag selv:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Tror Vestlandet er et av stedene man kan bo og bo lengst unna det meste.he he..Er kjempefint på sommeren,men langt unna forhøyelsesparker,Sørlandet,Danmark,Sverige... Var på Alexandra i Loen for en tid tilbake,og der var det nydelig å være..Men om man skal være litt lenger enn ei helg,så blir det litt dyrt også.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Tja, kommer an på hvor på Vestlandet du bor, og hvor langt du vil kjøre. Når du sier bilferie så antar jeg dere har tenkt å reise et stykke, og har litt tid. Syd for Bergen ville jeg kjørt sydover til Mandal, nord for Bergen kanskje kysten til Trondheim (via Ålesund/Molde).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå