Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en slik tung rockering og er KJEMPEFORNØYD:)

Resultat:

midje, 14cm mindre,

navle, 5 cm mindre,

hofter, 5 cm mindre.

På en måned!

Andre med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! Hvor mye rocker du?

Jeg er bare i min 2. uke.. (Glemte å måle da jeg startet..)

Moro er det, så da er det vel bare å rocke på! ;)

Skrevet

Da er det du flink.. Hvor lenge og hvor ofte gjør du det?? Har sånn rockering jeg også, men glemmer det hele tiden.. har skikkelig dårlig samvittighet.

Skrevet

Syns ikke jeg rocker så mye, men den står fremme så jeg tar et par runder når jeg går forbi liksom. Aldri mer en 5 minutter. Blir litt uvel hvis jeg holder på for lenge:D

Regner med at det stopper opp litt etter første centimetra, det er jo sikkert de første som er enklest å kvitte seg med. Men jubler for hver centimeter jeg.

Skrevet

Wow, så bra!! Startet så bra med rockingen jeg også, men har vært på ferie en måned og har defor hatt laaang pause., Men nå skal det rockes igjen, hver dag, i håp om å få like bra resultater som deg!

Skrevet

hvor får du kjøpt de rockeringene??

Skrevet

Hvor tung er den du har? Min er 3 lbs. Har ikke rocket mer enn en snau uke ennå så jeg drøyer målinga litt, men er kjempefornøgd hvis jeg har oppnådd halvparten av det du har etter en måned. Grattis:)

Rocker ikke mer enn 5 min totalt om dagen heller jeg da.

Skrevet

spiser dere kjempesunt i tillegg?

Skrevet

Rockeringer.no eller sports-hoop.com. Spiser som før:D Jeg kjøpte den minste som er beregnet for voksne. Det er ihvertfall skikkelig motiverende når man ser at det funker.

Skrevet

Kan noen da hjelpe meg litt? Hvilken ring skal jeg velge, når jeg er 1,70 høy og veier 80 kg. Det var mye billigere på sports-hoop.com, så vil handle der:)

Skrevet

Jeg har holdt på 2-3 uker, men glemte å måle meg...... Er usikker på om det har hatt noen effekt, men nå ble jeg litt ekstra inspirert! Holder på ca. 10 minutter hver gang.

Skrevet

Hei Pille-Pernille.

Gå inn på siden: Items for Adults weighing 140-180 lbs. Der velger du rockeringen som heter: Acu Hoop 4 lb. -- medium, boxed(nr to fra toppen av siden). Koster: US$34.00. Tror dette er den rette for deg :-). Kommer et tilleg på US$34.00 fo frakten, så den vil da koste deg kr.350 i norske kroner. Har nettopp bestilt en selv der, så gleder meg til den kommer i posten :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...