sb80 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Har 3 vanvittige gode gutter men kan ikke slå fra meg tanken på en baby til. Ikke akkurat nå men kanskje senere...er det helt på tryne å gå å drømme om flere barn når vi faktisk har 3 allerede. Savner den følelsen som sier at nok er nok. Hører at mange av vennene mine sier at nå er de ferdige... Egoistisk kanskje?
blåbæret Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Ingen har vel noe med hvor mange barn andre skal ha. Jeg kunne kanskje tenkt meg tre, men aldri fire... Men har kjente som har fem barn, må være opp til hver enkel det! Vil mannen din også er det vel bare å kjøre på da :0)
sb80 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 jo han ønsker seg han å men familien rundt oss sier at nå må det vel være nok. Tenkte som deg før jeg fikk 3 men ser at det går jo så greit..
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Men er det deres liv eller familiens liv det er snakk om? Fire barn er jo ikke akuratt uansvarlig mange barn heller da, så jeg synes dere selv burde finne ut av det (men selvfølgelig kan man vel ikke forvente all verden av slekta da kanskje).
jeg fant firkløvern Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 synes dere skal gjøre akkurat det dere føler for og ikke tenk på hva andre rundt dere tenker. Det er bra at ikke alle velger likt. Tenkt hvor kjedelig det hadde vært om alle hadde 2 barn... eller 3.
Elletuppa Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 har 4 barn, men kunne godt ha tenkt meg et lite snulle dusk til.... men har bestemt oss for å stoppe....
blond Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Det er like egoistisk å få barn som å ikke få dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå