Stoltest Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Eller er dette ikke mulig? Med andre ord, vil positiv el-test si at man ikke er gravid?
2prinsesserogbim Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 kommer an på når du hadde el det.... Noen bruker el-tester også til gravtest... men det er jo ikke helt til å stole på da, så en må jo nesten ta en gravtest også.... jeg har fått utslag på el test 2 dager nå og vet jeg har IKM i helga, så vi får se om jeg ikke har fått mensen til mandag så tester jeg sikkert da=)
Stoltest Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Testet positivt på el-test de siste 3 dager. Har IKM 5. juli.
Stoltest Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Noen andre som vet noe om dette? - Lurer vel bare på om jeg helt kan avskrive å være gravid nå når jeg har positiv el-test..?
Babyønske �� Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Eggløsningstest kan slå positivt ut ved graviditet ja. http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm Men det sikreste er å bruke graviditetstest for å avkrefte/bekrefte
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Hei. Jeg fikk aldri positive el-tester rundt el, men når jeg tok to stykker dagen før ikm slo de ut. Dagen etter fikk jeg positiv cb digital. Så på meg funka de ikke som el tester men som graviditetstester. Snålt, men har lest om mange andre her inne som har brukt de som grab. tester og de har vært riktige. Lykke til.
Stoltest Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2008 Jeg krysser fingre for begge to! Har vel ikke helt troa når det gjelder meg da, idet det er to uker til forventet IKM hos meg..
Lillefix_pp Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Hvilke type EL tester ?? har dere brukt da??
Prinsen & spiren Skrevet 21. juni 2008 #11 Skrevet 21. juni 2008 Da jeg ble gravid fant jeg det ut ved at jeg (av en eller annen grunn) tok en el-test - og den ble KNALL POSITIV med en gang. Og jeg vet at jeg ikke hadde el da, så da leste jeg her inne at jeg kunne være gravid. Kjøpte test, og viiips den ble positiv den også
*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 21. juni 2008 #12 Skrevet 21. juni 2008 Hei! Jeg fikk to kjempe positive el tester når jeg var gravid, en dag før ikm. Så på meg stemte det også, jeg var jo gravid.. =) Jeg var også så sikker som jeg aldri har vært før, på at NÅ kommer mensen. Jeg hadde skikkelig menssmerter flere ganger om dagen, ca tre dager etter hverandre. Skikkelig mage kramper liksom, Å det pleier jeg ikke å ha, tenke at jeg fikk kraftigere mens enn jeg pleide fordi jeg hadde tatt pergotime, men jammen så var jeg gravid! Lykke til!!!!! =)
Babyønske �� Skrevet 21. juni 2008 #13 Skrevet 21. juni 2008 Har du to uker til IKM nå, så er det jo eggløsning testene slår ut på da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå