Barba_mamma Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Kan man ha slike stikkinger lenge før fødselen eller er det et tegn på at ting skjer snart? Fødte i uke 37+4 sist. Har en god del kynnere når jeg beveger meg og de har kommet mye oftere de siste 3-4 dagene. Hva tror dere, føder jeg snart eller vil det drøye enda fire uker? :-)
MamiMaribel Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg hadde skikkelig vonde stikkinger i flere måneder før fødsel. Tror ikke det har noen sammenheng med nært forestående fødsel.
Barba_mamma Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 :-( I underlivet altså, ved "åpningen" liksom? Æsj...
MamiMaribel Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Tja, ved åpningen.... der hvor jeg tror urinlederne er. Ja, det er jo ganske nærme åpningen, egentlig. Men det er jo ikke lett å vite om det er det samme du kjenner, da:-) Babyen skal nå ut om ikke så altfor lenge, så du får smøre deg med tålmodighet:-D
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Kan hende det er hodet som fester seg.. Jeg hadde sånne stikkinger da...
MamiMaribel Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Ja, jeg kjente også en type stikninger da hodet festet seg, hadde glemt det!
Barba_mamma Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2008 Det kan kanskje stemme... Hodet hadde ikke festet seg ved sist kontroll. Det gjør kjempevondt da, men bare i kort tid av gangen. Her for leden kveld var det kjempevondt å reise seg og sette beina ned på bakken. Kjente de SKIKKELIG oppover, inni der..... Rare greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå