På vei igjen? Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Dere som fortsatt har sex hvilke stillinger er det som er mest behagelig å utføre?? Har ikke hatt sex på en stund men føler for å kose litt nå, kan jo bli en stund til etter fødsel selv om det enda er 6 uker igjen til termin.
august prinsesse Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 hehe... jeg blir liggede på siden, fungerer best med bekkenløsning, fordi om jeg føler meg som en hvalross som ligger der:) Men alt fungerer jo til vorspill så vi bruker helst tiden der;)
På vei igjen? Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Ja, vel får prøve å gjøre et eller annet. Blir så kjedelig uten sex
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Alt unntatt misjonær funker vel på et vis fortsatt.... Har ikke bekkenløsning jeg da, men er ingen sylfide fordet. Hvalross er mer ordet, men sambo ser ikke ut til å plages nevneverdig av det! Hihi....
På vei igjen? Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 Jeg kaller meg selv for en feit sumobryter fordi jeg går jo ut i spagat hver gang jeg skal ta opp noe fra gulvet..hehe..men har egentlig bare lagt på meg over magen. Magen min er så lavt nede. Bærer dette barnet mye lavere enn med datteren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå