*ale* Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 De har latt mini her sove i dag MOT min ettertrykkelige beskjed!!! Og gjett hvem som holder holoi inne i senga og ikke får sove nå???? Irri!!!!!!!!!
Elisa79 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 hehe.... her har vi opplevd akkurat det samme som deg i dag. Nå virker det som hun endelig har sloknet. 2 år og 5 mnd.
prince and princess brud060609 Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 driver familiebarnehage, følger det foreldrene sier til meg men hender faktisk barna sovner i leken, de som ikke skal sove. hva gjør man da. ikke enkelt for meg noen ganger. har barn fra 0-3 år
*ale* Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Nei men de la ham.... Han så så trøtt ut sa de... Gråt han og ville legge seg, spurte jeg?+ Neida, men han gjespa og var litt slapp... Og DET må de da kunne tåle i en avvenningsperiode!!!!! Nå ryker hele morradagen også pga dette...
prince and princess brud060609 Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 det er dårlig så klart mente ikke å virke spydig men syns mange ganger det ikke er enkelt. jeg er helt ærlig hele veien kommer lengst med det. noen som er hos meg mellom 2-3 år sover litt her men ikke i helgene hjemme for det er så høyt tempo her.
*ale* Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Vet det ikke er enkelt og har sagt at blir han helt stupings og VIL legge seg så kan han få sove en halvtimes tid.. men når de gjør sånn og i tillegg lar ham sove over en time så blir jeg arg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå