Gå til innhold

7+5, hormonell og utdrikningslag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, selvfølgelig skal jeg ikke drikke.. Har akkurat fått røpet at jeg skal "drikkes ut" i morgen. Måtte fortelle forloveren min (som kommer reisende langveis fra) at jeg har barnimagen og hun måtte få fortelle dette videre til dem som skal være med pga at da måtte planene endres en del, diverse planer de har lagt siden februar.. Jeg er jo kjempeglad for den lille, selv om den kom en del måneder før planen (har to små fra før og hadde tenkt å prøve å få sistemann etter bryllupet), men akkurat nå løper hormonene litt..

Gleder meg til morgendagen, men egoististen i meg er kjempelei for at jeg ikke får muligheten til å feste og ture sammen med vennene mine som jeg ikke har treft på lange tider..

Hadde sett så fram til dette, en skikkelig fest før nestemann skulle komme.. Og da hadde vel utdrikningslaget vært en ideell mulighet til å få rast i fra seg.. Føler meg kjip i dag, selv om jeg selvfølgelig elsker den lille bønna som ligger i magen og vokser..

Jeg tenker på hvor heldig jeg er som har slike gode venner som steller i stand, og at jeg faktisk er fruktbar.. Det er ikke det at jeg ikke er takknemlig, men likevel.. Rastløs!! *forvirret*

~Og det var dagens klagesang...~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...