reven37 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Heisann hoppsann. Må velge musikk til kirken og brudevalsen og sliter litt med å velge. Skal ha trompetist i kirken og skal ha - Trumpet voluntary som inngangsmarsj - Brudemarsj fra Seljord ut. Trenger forslag til en fin sang han kan spille under vielsen. Lurer litt på Gabriels obo ( men redd den har litt begravelses feeling ???? ) Noen som har et knakanes godt forlag her. trenger også musikkforslag til brudevalsen ( skal danse slow ) Min søster skal ha Nothing else matters ( Metallica ) så den er opptatt. Lurer litt på Bryan Adams : Everything i do, i do it for you ( Robin Hood sangen ) Forslag her noen ???? Største problemet med å velge raskt er at lydkortet på lap toppen har tatt kvelden så jeg må inn til min mor for å høre sangene. Så trenger en laaang liste når jeg først tar turen. Håper på mange svar :-D
mathildas_mamma Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Hva med unchained melody av Righteous Brothers som brudevals??? Den er utrolig flott!! Vi tenkte litt på den, helt til vi bestemte oss for vals istedet (mamma spanderte valsekurs ) Denne har fantastisk tekst, og så er det en god gammel klassiker som "alle" har hørt,både ung og gammel
Billeboms Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Til brudevals skal vi ha Ole Edvard Antonsen -The Honeymooners stilig og romantisk instrumental.. sukk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå