OhBaby! Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 hva skal dere i helgen da?? jeg skal jobbe i butikken i morgen,så da blir det rolig kveld.. søndag skal jeg og noen veninner lage calzone her hos oss,og på mandag er det grilling og vin med gode venner!! ..og så skal jeg selvfølgelig saaaaavne sambo masse! han kommer hjem på onsdag etter ett par ukers jobb i utlandet goood helg alle vakre damer!!! :)
mamma06og 10 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 jobb, jobb og atter jobb... tror eg må finne meg en jobb uten helge jobbing. gruer meg til hver arbeishelg. (hver 4 helg)
OhBaby! Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 ja,vet åssen det er.. jeg jobber stort sett hver uke fullt man-fre ++++overtid,og prøøøver å ta fri annenhver lørdag.. men ikke alltid det går da..hehe.. men siden jeg er alene hjemme,kan jeg jo like godt bare jobbe. blir noe annet når vi får bebis etterhvert.
mamma06og 10 Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 ja ikke sant... Men jeg jobber egentlig ikke så mye, jobber i nattpatrulien i hjemmesykepleien så er egentlig ikke så galt. men alikvell. når endelig mannen har fri da reiser eg på jobb
OhBaby! Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 åh,det hørtes ut som en spennende jobb da!!! jeg er sykepleier,men etter en nakkeskade sluttet jeg for en tid allefall.. er nå butikksjef,og trives veldig godT! men føler at mitt kall er å hjelpe andre da,så spørs vell om ikke jeg må prøve meg litt igjen etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå