Karomamma Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 VI skal i bryllup i morra og jeg har kjøpt ny kjole (og veske og sjal og....) Men det er jo så GRISEKALDT!! Så nå sitter jeg faktisk her og vurderer om jeg skal stryke bunadskjorta og ta på meg bunad i stedet. Jeg kan jo eventuelt ta med meg den nye snuppekjolen for å skifte etter middagen... Vielsen skal være utendørs og festen innomhus... Ka dokk tru?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Det hadde jeg gjort om jeg hadde vært den lykkelige eier av en bunad. Husker det var flere som gjorde det i vårt bryllup. Bunad til vielse, og en litt mer "dansevennlig" kjole til aftens:o) Noen byttet til og med før middagen..... Nei, det er sikkert ikke meldt 30 grader i morgen heller. Så bunad it is.
Karomamma Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Takk for støtten!! Nå er skjorte og forkle strøket, pluss skjorta til Karopappa (snille Karomamma)! Og en liten veske er pakket med kjole, sko, veske og sort BH som jeg husket på i siste øyeblikk. Det hadde gjort seg med hvit kjerring-bunad-BH under en grå stroppekjole, he he he... Jeg har til og med pusset skoene våre! Hva gir dere meg?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Jeg ville nok gjort som du nevner med å bytte etter middag, kan bli litt varmt uttpå når du har rocket dansegulvet en stund Men når det er sagt, har sååå lyst på bunad selv, så ville absolutt brukt den første halvdel. Ha det hyggelig i morgen, med eller uten bunad eller snuppekjolen )
Karomamma Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 Takk!! Det blir forhåpentligvis helst MED en av delene, he he. Ellers tror jeg skandalen ville vært et faktum. Litt sossete bryllup, sæ....
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Hahaha jeg mente jo egentlig med en av delene da ;-) Uten ville vel bruden måtte sloss om oppmerksomheten )
♥Snulder Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Hehe... nå ser jeg bare for meg stroppekjolen med kjerring-BH'n tittende frem jeg da;=) Men til sakens kjerne..... er det bryllup med fest? Dvs dere har barnepike og skal svinge dere i valsen til sent på morgenen? Er svaret rungende JAAAAAA så hadde jeg nok valgt snuppekjolen! Å ha bunad til vielsen og kjole til festen er jo selvsagt det beste forslaget! Men JEG er laaaat.... så jeg hadde valgt enkleste utvei - ergo kjole;=)
Reveenka Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Neineinei, nå må du ikke ødelegge motivasjonen for bunad da! Bunad er jo så stilig, og det er ingen sak å skifte etterpå! Ta bunad, Karomamma! c",)
Karomamma Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2008 Det ble både bunad og kjole. Jeg skiftet til middagen, for det var så mye sjampisdrikking at spisingen ikke ble før halv 8 Ellers var det en morsom og interessant (!) opplevelse å være med fiffen på fest. Jeg var den eneste i bunad under vielsen selv om jeg vet at alle vestkantdamene har bunad i skapet. Det var flere skreddersydde kjoler der og diverse antrekk fra kjente motehus. Masse gullsko, diamanter og bling-bling, he he... Detaljene tror jeg ikke jeg kan legge ut her, for jeg tror ikke det er så mange fester av den kaliberen samme helg og da blir det lett gjennkjennelig. Jeg kan gi referat en gang i godt selskap Vi hadde dessverre ikke barnevakt til dagen etter pga noen inntrufne omstendigheter, så vi karret oss hjem i 2-tida. Var omtrent de første som gikk, men vi har vært dautrøtte i dag likevel. Moro var det lell!!
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Hm, nå ble jeg nysgjerrig, ja!!! Vi gleder oss til fiffereferat. Synes det er grusomt lite bryllup for tiden i venneflokken for tiden. "Alle" giftet seg for 7-9 år siden og selv om mange med meg også nå da har rukket å skille seg har vi likosm ikke kommet helt i gang med runde to enda, ha, ha... Morsomt med fest med anledning til kjoleskift ;-)
Reveenka Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 Hehe, høres interessant ut! Kan vi finne noe i sladrepressen, tro? Tror jeg må rydde plass til dibbetreff uti august... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå