Gå til innhold

Reveenka - goooood ferie!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ikke jeg husker helt feil, begynner ferien deres denne helgen!!?? Kos dere masse på rænsjen og nyt sommeren! For den kommer for fullt nå, det bare føler jeg på meg altså :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God ferie Reveenka!!! Jeg bare stoler på Karomamma jeg...... For jeg har jo sånn teflonhjerne....

Men sommeren må komme nå, skal jeg få brukt noe av grunnlaget jeg fikk på Kreta:o)

Ellers er jeg jo melkehvit før jeg vet ordet av det:o)))

Skrevet

Takktakk! Vi drar litt senere i dag, og er vi heldige får vi med oss litt midtsommar i kveld?

Nå skal vi starte pakkinga! c",)

Skrevet

Slenger meg på og ønsker deg og familien en fiiiin ferie!

Slapp av og nyt solen som selvfølgelig kommer til å skinne konstant;=)

 

 

Skrevet

Håper dere hadde en fin midtsommer på rænsjen!! Det ble jo ikke så verst vær til slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...