Gå til innhold

Noen som bor i Oslo/Akershus og tilfeldigvis har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

en tvillingvogn å selge billig??

Har bestilt en fra barnas hus som skulle komme igår el idag, men ikke kommet, og jeg trenger den NÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre :( har du sett på finn?

Skrevet

Hvor bor du? Du kan låne min i helgen om du vil.

Skrevet

Har sett på finn, er mange der, men ikke en passende egentlig...

Beretta; Jeg bor i Bærum. Tusen takk for tilbudet, veldig snilt :o) Men trenger den ikke bare i helgen skjønner du, he he!!

Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

lite respons ja.......

Skrevet

He he.. du kan kjøpe min.. Helt ubrukt.. Kjøpte den på ferie , nede i tyrkia.. hehe... bært den helt hit...

Skulle til å legge den ut på finn, men har ikke hatt tid..

Grunnen til at jeg selger den, fordi mor min ville spandere på oss phil and teds vogna.. jippi da ble jeg jo glad.. for det var den jeg ville ha men hadde ikke råd...

Skrevet

Hvem hva hvor??

Hvor bor du?

hvordan er vogna?

pris osv? :o)

Skrevet

Bor i oslo jeg...

Tenkte å selge den for 2000 kr.. kjøpte den for 3000 der nede.

Vogna har jeg ikke satt meg så godt inni.. Det er sånn ved siden av hverandre.. ikke 3 hjuling.. Den virker veldig stødig. Marineblå og rød farge..

Veldig fin vogn.. Men du må jo se på den selfølgelig... jeg er vanskelig på å forklare...

Skrevet

sender deg mail adressen min på PM jeg, så kanksje du gidder å sende bilde? :o)

Skrevet

Ok, kan sende deg bilde imorra...

Er det noe du lurer på og ang vogna.. noen spesielle krav? så skriv dem ned også, så svarer jeg på det også imorra, samtidig som jeg tar bilde av vognen...

Hvorfor må du ha vogn NÅ ?? hehe, ja jeg er nyskjerrig..

Skrevet

For jeg har solgt den gamle tvillingvogna...!

Har bestillt en på barnas hus, den skulle egentlig ha kommet torsdag el fredag, men nå kanksje på tirsdag...

kan tydeligvis ikke stole på tidspunktet der, så mulig jeg hever kjøpet og kjøper en annen ny eller brukt!

Er dagmamma for tiden i tillegg til mine to, så kommer oss ikke ut uten tvillingvogn!!!

Egentlig ingen spesielle krav.... den jeg har bestilt på barnashus kostet bare 1500 så hadde egentlig ikke tenkt meg mer enn det da, men får se....!!

Skrevet

oki.. email adr. mottatt..

Sender bilder imorra, så får du se om du liker den.. og komme å se..

Skrevet

supert!

Skrevet

Et siste spm.. Kunne du ikke kommet å sett på den isteden? hvis du bor i oslo... Mannen sier han er veldig opptatt imorra, og vognen er nede så vanskelig for han å få tatt bilder... men kan du ikke så skal jeg tvinge han... hehe...

Skrevet

Hei igjen!

Det er vanskelig, he he, er alene m to barn og er dagmamma for tiden, så kommer oss ikke ut i bil engang vi da ;o)

Men barnashus får sikkert inn vognen jeg bestilte imorgen,så da er det ikke sikkert det er så krise...

Skrevet

dytter litt

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...