(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Hvis jeg spiser reker kl 10 i morgen, når vil evt tulla merke om hun tåler dem eller ei? og når er rekene ute av melken igjen? Prøv å sette ca kl slett hvis det går ann da:-))
Sunshine med småtroll:) Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg spiste reker og dagen etterpå var mini sinnsykt dårlig i magen! Begynte vel som smått på morgenkvisten..huff..og jeg som gledet meg til ferske reker i sommer..jaja..får vente til neste år da;)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Spiste du på kvelden før?Var det første måltidet etterpå at hu ble dårlig eller varer det hele dagen etterpå? Uff ja, jeg har så lysst på reker men er jo dritredd for at hun skal bli vond i magen...
Sunshine med småtroll:) Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Spiste det til middag og det varte hel dagen derpå og dagen etter der så ikkeno mer skalldyr på meg mens jeg ammer isåfall! =( Men eneste måten du finner det ut på er hvis du prøver. Gutten til ei venninne reagerte ikke på det så..men har hørt at man skal holde seg unna skalldyr mens man ammer da..
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 Uffda...stakars tulla di,fælt når di små har magetrøbbel:-(( Bør vel kanskje vente til ammesltty??
sydilla Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 kan ikke svare deg på spørsmålet - men at man skal holde seg unna reker når man ammer er FEIL. har atopiske/astmastiske/allergiskebarn og på allergi poliklinikken på sykehuset sier de følgende: spis hva du vil så lenge ikke noen i nær familie er allerigiske mot det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå