Snurrepippen Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Hei! Jeg har vært her inne flere ganger og lest hva du ser. Du er utrolig fyldig i svarene! Synes dette er veldig spennende (er litt nyssgjerrig av meg ;-) Har du sjans til å se på meg ang. jobb? En jobb jeg hadde veldig lyst på glapp nettop mellom hendene på meg fordi de ikke hadde tid til å vente på meg (lang oppsigelsestid). Kan du se noe om hvordan det ordner seg for meg i jobbsammenheng fremover? Jeg ble jo litt demotivert av denne knekken.. Ny jobb i nær tid? Tør jeg starte for meg selv noen gang i fremtiden kanskje? En venninne som føler litt mer enn andre sa en gang til meg at jeg kom til å begynne med noe jeg hadde gjort tidligere i jobbsammenheng, men kunne ikke si helt hva det dreide seg om. Kan DU se noe slikt? Jeg er født 170680
nattinatt Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Hallo Ja innimellom er eg vel kort i svara då men,kjem litt an på spørsmåla.Ja du vil få deg ein ny jobb snart, og eg får absolutt opp det at du kan starte opp noko for deg sjølv,berre du får tida på deg, og at du starter gradvis opp,mens du er i anna jobb.Du har jo allerede planene klare ser eg.iallefall i grove trekk om kva du vil jobbe med.Allerede innen september så kan det være at det dukker opp ein ny jobb til deg,berre vær på utkikk, den vil komme.det eg ser er deg i lag med fleire,voksne folk.Meir som at det er kontorarbeid,men og ute i felten.Ser deg i fellesskap med andre.men eksakt type arbeid klarer eg ikkje å sjå no iallefall.Masse lykke til
Snurrepippen Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 Tusen takk!! Jeg setter veldig pris på at du tar deg tid! Ja det stemmer bra med yrkesvalget mitt, jeg jobber som grafisk designer og sitter jo nesten bare ved dataen, bortsett fra når det er noen arrangementer jeg hjelper til å sparke igang. Det stemmer også på en prikk at jeg allerede har planene klare for hva jeg har lyst til, men ikke helt guts til å kaste meg utpå ennå.. De to små guttene mine, økonomi og pendling til og fra jobb gjør at jeg ikke føler jeg kan yte det jeg ønsker som selvstendig næringsdrivende akkurat nå. Når ca i tid ser det ut til at dette kan skje? (Jeg vet at dette er veldig vanskelig, men kanskje du kan se ca hvor gamle barna mine er i forhold til dette?) Kan du se noe om jeg kan klare å leve av mitt lille firma?
Snurrepippen Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 Der falt jeg nesten ut fra siden ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå