Gjest Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Hvordan gikk det med deg og mannen din? Husker plutselig innlegget ditt fra i fjor...
Duracella Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Hei! Nei er det mulig å ha slik hukommelse! : ) Voldsomt imponert nå! Tenker du på den hjem-på-morgenen-etter-bytur- historien?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 ja...og husker jeg hadde klump i magen for din skyld!
Duracella Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Takk for omtanken! Var ikke greit en stund det der,vi hadde problemer. Han mente rett og slett at det var overraskende at jeg brydde meg. Ikke helt bra forhold for noen da nei. Men ingenting "galt" skjedde, sier han. Jeg valgte å ikke undersøke nærmere, tror ikke det kommer noe godt ut av å gå for dypt inn i en slik episode. Så gjort er gjort! Men han har ikke gått ut siden, nei! : ) Nå er det et tilbakelagt kapittel, og vi har det bedre. Ingen som har sagt at det skal være en dans på roser å være gift... Men mesteparten av tiden er det absolutt verdt det! Om noen uker får vi baby nummer to, og det gleder vi oss til. Jeg syns det var verdt det å svelge den kamelen. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå