Gjest Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 en Bratz dukke som har blitt overkjørt av gressklipperen?? Skjedde her nå og det var et trist og makabert syn. Hodet spratt faktisk helt ned på veien hehehehe:) Niesen min klipper plenen for de vil sove i telt i natt... og plutselig bråkte det stygt i klipperen. Resultetet var oppkuttet armer og bein + noen hårtuster. Avslutter beskrivelsen her i fare for å bli for skravlete.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 ahhhh nicket ditt minnet meg forresten om at jeg drepte en måke før i dag.....
Ikkelektuell Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Hvis du måtte se nicket mitt for å huske det, så har du trolig verre problemer å stri med enn litt ufrivillig skravling.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 nope. Har bare akkurat satt meg ned etter 3 timer barnebursdag. En måke fra eller til spiller nada rolle. Er egentlig mere bekymret for hvordan det gikk med bilen min.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Det hørtes skummelt tilfredsstillende ut igrunn.
Süsse Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 En smadra Bratzdukke må være mye finere enn en hel en. Er disse Trollz i slekt med de?
pingu...... Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 La alle Bratzene få seg en omgang i gressklipperen?? Men Bratz-hat til side....sympati til innehaveren av dukken da, det må unektelig ha vært litt trist?
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #10 Skrevet 29. juni 2008 Er ikke det man burde gjort med alle de dukkene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå