Gå til innhold

ipod, nye sanger, gamle sanger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

litt lenge siden jeg har holdt på med dette nå...

men hvordan er det nå...

Nå har jeg lagt til noen cder på pcen min, og fjernet noen sanger/cder...

Når jeg nå tar kabelen fra ipoden og pcen, fjernes da de sangene som jeg har fjernet på pcen også på ipoden?

og de som allerede ligger inne - de em.. legger seg ikke inn en gang til... høhø...

eller må jeg tømme ipoden før jeg gjør det? - men det burde jo ikke være sånn for hver nye cd jeg legger inn????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du innstillingene i iTunes sånn at iPoden oppdateres automatisk? I såfall speiler iPoden biblioteket hver gang den kobles til pcen. Da vil det som evt. er fjernet fra biblioteket også fjernes fra iPoden, og det som er lagt til biblioteket legges til iPoden. Men hvis du har "håndter musikk manuelt" som innstilling, så må du selv gå inn i biblioteket å "dra over" de nye sangene du har lagt til, og ikke noe verken går inn eller forsvinner fra iPoden med mindre du gjør noe selv.

Skrevet

ok... takk...

men hvor finner jeg ut det?

Skrevet

Eh...det er det som er litt dumt, det finner du egentlig først ut når du kobler til iPoden, og hvis du har automatisk oppdatering av iPoden, så forsvinner jo da en del sanger, mens andre legges til...hehe..

Skrevet

ok... så hvis jeg da har automatisk oppdatering, så er jo alt bare fint da! :-)

hvis ikke må jeg slette ipoden og sette på automatisk oppdatering til de neste gangene!!??!?

Tuuuusen takk for hjelpen!!!

Skrevet

og siden du var så god på dette...

hvis jeg putter i en cd, og bare vil ha noen av sangene fra denne cden, hvordan gjør jeg det da, sånn enklest mulig.... ,

eller, altså.. for den starter jo opp og importerer med en gang. jeg skulle gjerne hørt litt på hvilke jeg ksulle ha og ikke...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...