Gå til innhold

Nå må jeg også klage litt

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Jeg var på shopping med jentene, og skled på våte fliser på handlesenteret...

Jeg fikk meg en solid strekk i symfysen og nå klarer jeg ikke gå lengre.

Hadde heldigvis vært på akupunkturbehandling for BL bare et par timer før dette skjedde, hvis ikke ville jeg nok måttet bli kjørt bort fra senteret i ambulanse.

Nå lurer jeg på om jeg skal plage akupunktøren i helgen, eller om jeg klarer å vente til mandag c".)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..vanskelig d der..du må nesten se på hvor mye du tåler..om du føler d er så gale at du må ringe..

men hvis du vil kan du se på d innlegget der d står litt lenger nede her "au d gjør så vondt" tror d var d ..der har jeg gitt noen tips på hva som kan hjelpe deg i helga:)

Skrevet

Takk for tipsene, jeg har vært gjennom de samme øvelsene med min fysio tidligere :)

Jeg skal nok holde ut til mandag, men det er utrolig plagsomt når beina ikke gjør det du ber dem om. Hadde ikke sjangs til å løfte beina opp på sofaen, det måtte mannem hjelpe meg med. Lurer på hvordan jeg skal komme meg herfra til sengen seinere i kveld, da må jeg gå i trapper...

Skrevet

huff..vet godt hvordan du har d..noe lignende skjedde med meg og for en tid si..var helt ubeskrivelig vondt..når d hadde skjedd var d så vondt at jeg bare gråt å gråt,klarte ikke bevege meg bare stod stille ,våget ikke røre meg..

du får ta deg en paracet før du legger deg så musklene f¨år slappet litt av..

lykke til:)

Skrevet

Ja, selvsagt - Paracet...

Hadde jeg ikke tenkt på engang :) Takker.

Skrevet

Takker min gode mann for at han har tatt seg av jentene og meg i dag.

Det går greit så lenge jeg ikke sitter eller står eller går, horisontalen er absolutt best.

Har tilbrakt hele dagen på sofaen, det har jeg ikke gjort siden før jeg ble mor... egentlig litt deilig å ha god grunn til å spørre om hjelp til alt mulig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...