Gå til innhold

April: "Mamma/Pappa sa at..."


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Det er blitt en gjenganger her i huset når en av oss sier nei til noe. Feks hun vil leke med vann ute og vi sier nei siden det er så kaldt - "jammen pappa sa at jeg kunne" når jeg utmerket godt vet at han aboslutt ikke ville, eller har sagt ja. What??!? 3 år, liksom?? Har vel skjedd 2 eller 3 ganger at en av oss har sagt ja til noe en annen har sagt nei til, men i forhold til at hun spør om noe/vil noe 93 ganger om dagen, så tilsier jo ikke statistikken at vi er uenige liksom... Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, måtte le litt nå. Mini og har en vanvittig fantasi for tida. Uff, i dag sa han bl.a, "Mamma dytta pappa ned trappa (slår i kjøkkenbordet og sier) bang, bang, bang, bang (viser trappetrinn med hendene) AU! Fy mamma!" Ikke aner jeg hvor han har fått dette fra?! Måtte jo fortelle det til mannen når han kom hjem:)

 

Så hadde vi en aldri så liten flau episode på Kiwi forrige dagen og. Stod i kassekø sammen med en god del andre. Plutselig kommer det noen høye merkelige sel-lignende lyder ut av mini. Mannen bak oss i køen spurte han hvilket dyr som sa sånn, da han bestemt svarte: "Pappa", hvorpå mannen snur seg til meg og spør om det er i noen gitte omgivelser min mann roper sånn.. Holdt på å daue av flauhet... *rødme*

 

Var forresten på kiwi i dag og, og stod og kutta opp brød i brødmaskinen. En eldre dame lener seg over mini for å få tak i salaten som lå bak brødmaskinen. Mini snur seg selvfølgelig rundt, og sier tydelig og bestemt at hun jammen må stå i kø og vente til mamma er ferdig...

 

Tror det er en stund til vi skal på kiwi sammen igjen ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasi, ja! Matilde har noen historier som jeg lurer fælt på hvor hun får "plottet" fra. Og litt leit er det jo også, for jeg tar meg stadig i å lure på om hun bare spinner fritt i fantasien eller om det er noe som har skjedd...

 

Men jeg må jo bare le av eksemplene dine da - gullfine kommentarer!! :o)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...