MrsMayer ♥ Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Kjøpte meg grapefruktjuice her nå å gledet meg til å smake på den da den egentlig ser ganske god ut utenpå kartongen, men den smakte jo gift!! Noen som har et tips for å få den til å smake bedre? Tenkte bruke det før EL siden jeg har lest at det skal virke for å få mer slim.. Noen som kanskje har erfaring med det også?
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Vet det smaker dritt. Jeg kjøpte fersk grapefrukt, det syns jeg var hakket bedre, men veldig bittert uansett. Kan kanskje sukre den? Om det hadde noen effekt på meg aner jeg ikke, jeg brukte ganske lang tid på å bli gravid av div grunner.... Men lykke til! Har også hørt at det skal hjelpe, var derfor jeg forsøkte...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hehe, må le litt. Jeg har "dilla" på grapefruktjuice. (Den fra meieriene.) Eeeelsker den simpelthen! Vi gravide er rare, har egentlig ikke likt grapefrukt noe særlig før, men etter at jeg ble gravid så MÅ jeg ha den i kjøleskapet. Sambo har skjønt (etter 37 uker!) at det ikke går an å komme hjem fra butikken UTEN grapefruktjuice..... *ler*
ChellBell - har født! Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Det fins faktisk ikke noe bedre enn grapefrukt juice! Jeg eeeeeeeelsker det!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå