*Joa* Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 bilstol...om det var det du tenkte på?? Pute med rygg.
Joikaboll@ Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Gutta sitter på Recaro start og Recaro young sport.
Duracella Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Er så frekk at jeg slenger med et spørsmål jeg. De putene som fås kjøpt, uten rygg: Er ikke de godkjente for barn i fireårsalder? Eller går det på barnets høyde?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Joda... puter uten rygg er nok godkjente for 4 åringer.... men jeg vil nok ikke anbefale dem... de gir tross alt ca null, niks, nada sidebeskyttelse. Det kan bli fatalt ved en påkjørsel fra siden........ Min jente på snart 4 år sitter forøvrig i en Britax Evolva Ultra 123 (tror jeg den heter...)
Fire småtroll Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 De anbefaler pute med rygg til de er 135 cm høye, så både 4 og 7 åringen min sitter i sånne seter... Eldste er over 130 cm nå, men han sovner fremdeles i bilen når vi kjører langt, så da synes jeg den sidebeskyttelsen er grei. Men begge sitter på en enkel bilpute fra Biltema i jobbebilen til gubben da, eneste gangene de sitter i den er når han henter i barnehagen, og da er det 5 min kjøring på byggefelt hjem...
Thunderstruck Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Bilstol med pute og rygg.Bruker selene i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå