Twintipp og himmelblå Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Dro til frisøren idag, etter mine heller uheldige klippe ferdigheter. Og SÅ fin han ble! Ser helt annerledes ut.. Ser ut som han er 4 år jo:-O Kort gutteklipp og grønn lugg!! Frisøren trodde han hadde klippet luggen sjøl.. *kremt*
Septemberstjerna og Martine Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Hehe... Jeg har spurt en unge om han hadde klippet seg selv... Men neida, det var mora som hadde klippet;) Så du er nok ikke den eneste
du og jeg og vi to Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Nei det er ikke bare bare å klippe selv - en som bodde i gata vår da jeg var liten hadde fått litt av øret (bitteliten flik bare) klippet av da mora var litt uvøren med saksa. Huff og huff som hun må ha følt det!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Hehe, det er ikke like greit å klippe de små bestnadig gitt. Jeg klipper lillemor på 2 år, det har jeg gjort siden jeg kunne begynne å klippe noe i det hele tatt. Hehe.. neida, men stusser lugg ganske ofte og senest i stad måtte hun under saksa igjen da mor ikke var helt fornøyd med forrige klipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå