du og jeg og vi to Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg kikker på leiligheter på Ekeberg, og lurer på om noen vet hva områdene i nærheten av Ekebergsletta heter?
Den lille prinsesse Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Bekkelaget, Brannfjell, litt lengere unna Sæter, Kastellet, Ljabru...
miss_chica Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 vi bor på brattlikollen, det tilhører ekeberg-bekkelaget hverfall, når du søker på finn =)
du og jeg og vi to Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Jeg tenker på hvilke områder som ligger nærmest skolen/sletta. Ser at det er noe som heter Ekebergskrenten, Ekebergåsen, nedre Ekeberg, lille Ekeberg... Mulig jeg "fant på" noen av disse (altså husker feil) - noen som vet?
Den lille prinsesse Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Bekkelaget og Brannfjell ligger nærme sletta, en av de går for å være nedre Ekeberg vet ikke helt hvem. Ekebergåsen er sletta. Ekebergskrenten en skråningen ned mot byen.
du og jeg og vi to Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Aha, da skjønner jeg litt mer! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå