Nyckelpiga Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 her i huset er hun (21 mnd) i seng før syv.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 De er i seng til cæsar begge to! ) Eldste blir 4 i september, og minste blir 1 i september. Nå er minste fortsatt våken,men det er fordi vi ikke kom hjem før nå..
Septemberstjerna og Martine Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Vesla (snart 21 mnd) legger seg kl 19 +/-, og våkner halv sju/sju morran etter.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Nå i det siste er firåringen i "seng" halv ni. Det er 1 t senere enn normalt, men nå ligger vi alle i stua og sover på natta og han må derfor være stuptrøtt når vi legger ham slik at det ikke blir så mye tull.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Han legger seg klokken 20. Er oppe enda i dag, men det er fordi pappen måtte ha han me til byen for se på oppvisning av garden i dag.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Mellom 19 og 20 avhengig av dagsformen.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Siste mndene har det vært halv åtte (3 år) men tidligere var det rett etter barnetv.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Han er som regel i seng til kl 19, hvis ikke det er noe spes og han ikke skal opp tidlig dagen etter.. (1.5 år)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #17 Skrevet 20. juni 2008 Småjentene( snart 3 år og 14 mnd) legger jeg kl 19.30 ( de sover til ca kl 08.00) Eldstemann på 10år legger seg kl 21.00 i uka, kl 22 i helgene.
mamma til søte små Skrevet 20. juni 2008 #18 Skrevet 20. juni 2008 2åringen kl 18.30 1/2åringen kl 21-00, varierer
melkekua™ Skrevet 20. juni 2008 #19 Skrevet 20. juni 2008 Mellom 19.00-20.00. 2 barn - 3 år (jente) og 5 mnd (gutt).
Ksenia & Anjem Skrevet 20. juni 2008 #21 Skrevet 20. juni 2008 3 åringen legger vi rett etter barne tv 5 mnds babyen legger vi mellom åtte og ni
Kjærlighet <3 Skrevet 20. juni 2008 #22 Skrevet 20. juni 2008 Vi legger begge to, 3,5 og 2 år når barne-tv er ferdige. Kveldstell og lesing + sang på senga først da:-)
skorpionfruen Skrevet 20. juni 2008 #23 Skrevet 20. juni 2008 Snuppa på 4 skal være i seng til 8, men i dag greier hun ikke sovne. Hun ligger å synger og leser og styrer verre på rommet sitt. Høres ut som hun er lysvåken. Hun hadde en kjempeknekk halv 7, så da ble det kveldsstell tid med kveldsmat først og da ble hun lysvåken. Jaja, hun får holde på til hun sovner.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 20. juni 2008 #24 Skrevet 20. juni 2008 han er 2,5 år nå, og vi pleide å legge han kl 19 helt fra han var 5 mnd. Men plutselig når vi stilte klokken nå sist så var det håpløst å legge han da. så nå er det blitt at han legger seg kl 20. det går bedre. akkurat nå sitter han å se på brannmann sam, og spiser. men senga den roper veeeldig på han nå. ble litt sent akkurat i dag.
Skorpion Skrevet 20. juni 2008 #25 Skrevet 20. juni 2008 Jenta her i huset 19 mnd er mellom 1930 og 20. Gutten i huset 8 år er mellom 20 og 21 alt etter som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå