Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Hvis noen spørr om hvor mange barn du har, nevner du kun de du har født og sier ingenting om at du har stebarn eller ? Syns du det er naturlig å unnlate å si noe om stebarnet ?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Da svarer jeg at vi har fire barn til sammen.( altså han har to fra før, og vi har to sammen )
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg svarer at jeg er stemor til en gutt,og venter mitt første biologiske:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Har en stedatter på 4 nå, ble sammen med mammaen da jenta var litt over året, og hun har uansett lite kontakt med faren (et år siden sist). Tviler på at det hadde vært stor forskjell om hun hadde hatt det, men det er nå så. Har et felles barn også. Men, for å svare på spørsmålet, sier jeg at jeg har to barn. Er like glade i de uansett, ser på de som mine barn. Det er slik det er i det daglige uansett. Såklart, sier fra om at jeg hun eldste ikke er biologisk datter, dersom det skulle være naturlig, som f.eks. om det er snakk om hvor lenge jeg og samboeren har vært sammen og slikt. Egentlig ganske lei av folk som spør "er hun din?" og jeg svarer "ja, eller, jo, hun er stedatra forsåvidt" "åja, da er hun ikke din!". Mange som også spør om det er annerledes å ha et "eget" barn fra å være stefar. Det skjønner jeg godt at de kan lure på, og jeg vil ikke gjøre forskjell, men har jo skjønt etterhvert at det er to forskjellige personer, med nesten 4 års mellomrom, så forventer også forskjellig fra en 4åring og en baby. Men det er noe annet, beklager langt innlegg!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 går spørsmålet til meg, om hvor mange barn jeg har svarer jeg to. går spørsmålet tyil oss, om hvor mange barn har dere blir jo svaret at vi har to og han har to utenom det er ikke naturlig for meg å ta dem med når noen spør meg om hvor mange barn jeg har, men det kan sikkert tenkes situasjoner der det ville vært det, men men
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Da sier jeg at jeg har ett barn og at samboer har to barn fra før, som bor hos oss annenhver uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå