KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Iler langt nedover beina på innsiden av lårene, blir bare verre og verre:( Klarer nesten ikke gå og tårene presser på da jeg kommer meg ut av senga :s Hele underlivet er hovent og enda over 1 mnd til termin... Gaaaah:(
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 du..jeg vet hvordan du har d..jeg går til fysio..jeg kan prøve å gi fra meg de tipsene jeg kan ..så kan du se om d funker.. d jeg gjør..er å massere godt på innsiden av lårene å opp mot lysken..d skal gjøre litt vondt..gjør dette så mangen ganger om dagen så du orker.. så skal du stå med et ben på en stol feks ,da strekker du ut på innsiden av låret å du kjenner d og i lysken,bytt fot etter 20 sec ..å gjør denne 5 -6 ganger til dagen..d var d fysioen anbefalte meg.. kan du se for deg den øvelsen? så en annen øvelse som er god er å ligge i senga,å ta trekke kneet opp til magen mens den andre foten ligger flat,hold denne øvelsen i 20 sec ca.. anbefaler deg å prøve dette..d kan hjelpe:)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 dytter denne så du ikke går glipp av den:)tilfelle d kan hjelpe
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 bare hyggelig å hjelpe ..hvis d kan hjelpe deg litt:) den massasjen har hvertfall hjelpt meg..å den der du ligger i semga..gjør de øvelsene hver kveld når jeg legger meg.. lykke til)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå