Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 hva er det med trøtte barn, egentlig? dess trøttere de blir, desto mer veiver og kaver de..jenta mi er spinnvill i senga der og hun var stuptrøtt for en time siden. Sovner neeeesten, men så er det påan igjen.... Jer er utslitt:-(
petite fleur Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg vet, det er til å bli gal av.....Jeg er egentlig ganske bortskjemt på det området, men den siste uka har sønnen min hatt total lakenskrekk. Hyler og griner, og sååå fornøyd med en gang jeg tar ham opp. Det som har funka et par ganger her, er å gi en liten flaske melk mens han ligger i senga si....har du prøvd det?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 kanskje jeg skal stå over senga med puppen nedi til henne;-) Nei, har ikke prøvd. Øver liksom på å ikke vugge/gå/bysse i søvn. Tar en evighet.. Gjeeeesp!!
petite fleur Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 He he, kan muligens ta knekken på ryggen din hvis du skal ha puppen nedi der ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå