Gå til innhold

Lukter mystisk over LilleBella også. .


Anbefalte innlegg

Skrevet

som er på 1 trimester med tvillinger, men vil ta abort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm...skeptisk....hørrest spesielt ut

Skrevet

ja det gjorde det, egentligt så burde alle ha profil og at en måtte skrive inn rette fødseldatoer eller adresser eller noe, for å kunne bli registrert for det er for mye tull her inne.

Skrevet

Her er innlegget:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/138058165

 

Hadde hun hatt profil så hadde vi nok sett at hun er registrert i dag. Hvis det bare er tull så synes jeg jeg det er stygt gjort å tulle med såpass alvorlige emner som hun gjør. Skulle ønske moderatoren kunne ha fjernet henne HVIS det er tull, da.

  • 3 uker senere...
Skrevet

Enig med deg, jeg syns det er sykt rart at noen vil velge bort 2 barn, for så å prøve å få 1 barn.

 

Tror ikke vedkommende er helt god, når det skrives slike innlegg og håper det er et tulle innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...