Gå til innhold

Dumme, dumme kjærringa!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, nå er jeg så sur at jeg nesten griner!

Har et kjempetungt svangerskap med nr 2, nr en er 5, og en aktiv liten fyr.

Hittil har jeg sliti med bl, svangerskapsforgitning og nå sterke kynnere, er 100% sykemeldt, og konstant utrolig sliten...

Sambo jobber MYE, venter på fast stilling, så må bare ta alle timene han får...

Så tillbyr mamma seg da, om å ha han i helgen. plutselig i dag kunne hun ikke ha han alikevell, men kunne ta han i morgen... jeg ba ikke om det, har ikke klaget et ord, eller bedt henne om å være barnevakt EN eneste gang. men, jeg var kjempelettet når hun ville ha han til helgen, for viste sambo skulle jobbe fra 7 om morgenen til 8 om kvelden, og jeg trenger virkelig en pause!

Så nå plutselig ringer hun da, kunne ikke ha han i det hele tatt i helgen! Ingen grunn, ingen ting... bare, kunne ikke....

Så da sitter jeg her da, vet at jeg ikke har noen krefter til helgen, men han skal være hjemme, og jeg må bare trylle kreftene frem fra et eller annet sted....

hadde faktisk vert ok om hun ikke hadde tillbudt seg en gang. men nå var jeg innstilt på en helg der jeg kunne slappe litt av....:(

Jaja, måtte bare klage litt jeg da :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes slitsomt ut:( Men ingne andre som kan stille opp da? Hans foreldre? Om ikke annet bare på dagen... Ha han hjemme og sove f.eks...

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva slags forhold du har til moren din, men har du vært åpen om hvor viktig det faktisk er for deg at hun avlaster?

Du må være tydelig på at du trenger hjelp når du sliter såpass mye, du har jo en reel grunn. Jeg ville ihvertfall vært åpen om det, og så sant det ikke er en spesiell grunn til at hun faktisk ikke har anledning, så burde hun stille opp.

Skrevet

hehe... vi har vell egentlig litt vanskelig forrhold:p

Alltid kranglet en del, men i det siste har hun vert konstant sur på meg...

beg. av uken ville hun låne penger, men jeg hadde ikke å låne henne. da fikk jeg huden full, fordi jeg ikke hadde nok orden på økonomien! Har jo orden, derfor jeg vet når jeg kan låne vekk og når jeg ikke kan låne vekk.

Nå har hun bare begynt på nesten terror på tlf. ringer skal ha han, skal ikke ha han osv osv... å hver gang skjeller hun meg ut for å gi henne dårlig samvittighet.... Prøvde ikke det liksom, men er bare det at hun sa til både meg og han at hun skulle ha han... guttungen blir jo lei seg også... iallefal... nå tok bare kynnerene overhånd, så måtte skru av tlf. Desverre, hans foreldre bor i spania, pappa er på ferie, så her må mann bare klare seg selv:P

Han er en snill gutt, og forstår at mamma ikke er iform så vi klarer oss nok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...