emmi mi Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Hun hoster mest når hun skal sove, men får ikke sove siden hun hoster sånn, hun har snart ikke sovet på et døgn. Har prøvd mentolatum under foten, hevet sengen og brikanyl men ingen ting hjelper.....
Joikaboll@ Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Veit ikke hvor i landet du holder til men rundt om her går det kikhoste. Har selv hatt/har det, og det er helt j&%#(", så ta henne med til legen og ta en blodprøve kanskje om det ikke gir seg.
emmi mi Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 tror hun har blitt vaksinert for det, hun er 1 år.
Joikaboll@ Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Ja, men en kan likevel få en svakere utgave.
Joikaboll@ Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Huff, det var et krast svar, beklager. Har en i puppen her ) Jeg gikk selv for mange uker med kikhoste til at antibiotika fungerte, så nå hoster jeg på 3. mnd og er langt fra ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå