01-08-2008 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 På helsekortet står det jo at S= Seteleie og at HF= HodeFeste. Men når jeg var hos legen på onsdag så skreiv han S/HF, men han sa til meg at han ligger med hodet ned og rompa opp mot ribbeina.. Hvorfor skriver han da S på helsekortet mitt??? Er litt forvirra over den der egentlig. Jeg tenkte da at det kunne være pga at han ikke kjente om det var hodet som lå ned eller om det var rompa!!? Men hvorfor sier han til meg at han ligger med hodet ned? Skjønner ingenting jeg.. Når jeg var på sykehuset i uke 33 sa dem der at han ligger med hodet ned, men ikke er festet. Han kan jo fortsatt bevege seg fritt rundt, det vet jeg.. Men jeg føler at jeg får beskjed om så masse forskjellig fra folk som sjekker meg.. Blir litt urolig jeg.. Noen fler som har fått samme beskjed?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå