baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Har liksom ikke våget å la meg selv bli glad over hverken graviditetssymptomer eller svake positive tester... Men begynner så små tenke at dette faktisk KAN gå bra, og at en liten baby er begynt å vokse i magen min igjen... Var så absolutt ikke planlagt, minsten er bare 11mnd (har og en på 5år). Brukte to år på å bli gravid med minsten, hadde en SA og en MA underveis. Nå ble jeg gravid etter EN eneste kveld med sex uten beskyttelse... Var ikke prøvere eller noe, selv om jeg har lekt ¨litt med tanken på en ny liten beibis. Jaja, en flaske vin, og så vips der var man igang igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå