Gå til innhold

Hva eller hvem er Ella Bella?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser noen nevner Ella Bella både her og på bim.. Men jeg skjønner ikke hva eller hvem det er så hvis noen vet så vil jeg gjerne vite.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det til nick, men tror ikke det er meg det kan være snakk om... ;)

Skrevet

nei for hun kalte seg ella bella karamella eller noe sånt :) Så er nok ikke deg nei

Skrevet

Nei, hadde blitt overasket da... har ikke skrevet så veldig mange innlegg her..

Hva var det med henne da?

Skrevet

jeg har ikke fått med meg alt. Men hun hadde vanvittige historier å komme med. Hun ventet vel trillinger. Men var visst noe som ikke helt stemte med det hun skrev..så trur de her inne hun har flere nick for det er de samme vanvittige historiene hun kommer med. Men jeg har bare lest litt og har ikke fått med meg alt.

Skrevet

Tror hun påstod at hun skal ha trillinger og at det ikke stemte...Kom vel med endel usannsynlige historier etter hva jeg har forstått...

Skrevet

Hun skrev en del ville og overdrevne historier på BIM, men folk skjønte etterhvert at det var tull, og dermed kom hun med et nytt nick og en annen oppdiktet historie om seg selv, ble tatt på fersken igjen, og kom med en tredje historie og nytt nick etc etc

Litt morsomt egentlig, men også tragisk. Spesielt når det blir skrevet om SA og trillingfødsel, fostervannsprøve osv

Skrevet

Høres ut som det er Diamonback rattlesnake som er tilbake jo!

Husker ikke alle nickene hennes men mange har det vært oppigjennom...

Skrevet

dere som lurer, står på anonymforum om ho..

Skrevet

Okay, takk for svar dere! :) Da skal jeg inn og se på anonymforum! ;o)

Husker den trillinghistorien ja, men jeg trodde det var sant:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...