Gjest Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Han er fremdeles hjemme med meg, men skal begynne i barnehagen i august. Han har også en bror på 3,5 år. Saken er at han ikke tåler at andre er sammen med meg uten han ;-) Hvis eldstemann vil sitte på fanget og kose, så kommer han og presser seg innimellom. Hvis samboeren og jeg leker/ tuller litt så hyler han og kommer meg til unnsetning ;-) Er dette vanlig? Kan ikke huske at eldstemann var sånn, men han hadde jo ikke så mye konkurranse... Er jo smigrende, men litt plagsomt også.
Nit@™ Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Så uvanlig er det nok ikke. Sjalusi, eller bedre ord er vel at han har en sterk tilknyttning til deg. Vet eldste gutten dyttet vekk storesøster da han var liten. Han startet i bhg da han var 2 år. Overgangen til bhg gikk likevel ganske greit, var jo litt redd for at han kom til å hyle fælt. Men han var greit i bhg alene 3. dagen han var der.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Okei :-) Takk for svar. Tror nok det skal gå greit når han begynner i barnehagen egentlig. Så lenge han ikke ser meg er alt fint - he he.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Hehe... Så søt :-) Skjønner at det kan oppleves som plagsomt da. Vi har hatt litt av det av og til med både mellomste da han var yngre og med mini nå, men er mer at de også vil være med på kosen enn å dytte vekk andre da. Men har en venninne som slet endel med dette med sin eldste i forhold til yngste og mannen, altså han dyttet vekk lillesøsteren, dyttet vekk pappaen osv, tålte ikke dele moren med noen. Det gikk over da.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Ja, regner med det går over :-) Syns nesten synd på han egentlig, for han blir helt oppkavet hvis jeg er med noen andre... Heldigvis er eldstemann ganske rolig og snill med han.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 hehe....kjenner til det der ja ;-) Har ei tulle som helst vil eie meg jeg også.....men un er tvunget til å dele siden storesøster også vil kose på fanget og ligge i armkroken...hender jeg bærer en unge på hver hoft mens lilletrollet prøver å klype storesøster..
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Ha ha, sjarmerende ;-) Han her presser seg innimellom, og erklærer med en tilfreds tone: "Mamma" - he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå